На роботу нашого сервісу значною мірою вплинула війна.
Але наші електросамокати вже доступні для оренди в сімнадцяти містах України.
І ми не плануємо зупинятися!
Ви можете перевірити актуальну вартість оренди в додатку, обравши самокат
на карті чи просканував його QR код. Актуальний тариф буде відображатися
під кнопкою старта поїздки.
Перед поїздкой прочитайте уважно умови тарифного плану.
Тарифи динамічні, та можуть змінятись в залежності від попиту.
Також вони відрізняються в залежності від міста де ви орендуєте електросамокат JET
та моделі обраного вами транспорту.
Перед орендою огляньте самокат на видимі пошкодження. Відскануйте
QR-код. Самокат увімкнеться після натискання на кнопку "Почати поїздку".
Для початку руху відштовхніться ногою двічи та натисніть
ручку "газ" з правого боку керма. Перевірте
справність самоката, особливо це стосується гальм. У вас є на це 60 секунд (будуть зараховані в
вартість оренди в разі, якщо пошкодження не будуть виявлені, та ви продовжите поїздку). Якщо ви
завершите оренду на протязі цієї хвилини, вартість розблокування і цього часу буде повернуто.
Якщо щось не вийшло, будь ласка зв'яжиться з нами та передайте номер ТЗ оператору.
Зв'язатись з нами можна:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
Не хвилюйтеся!
Що би не сталося - наші співробітники допоможуть вирішити усі ваші питання.
Навіть коли вам здається, що вже надто пізно.
Розрядився самокат:
Немає кнопки "Завершити оренду", є тільки "Очікування":
Переконайтеся, що самокат знаходиться в дозволеній зоні для завершення:
У додатку -> "Меню" -> "Історія поїздок"
Ви можете зв'язатися з оператором в додатку, розділ "Меню" -> "Допомога",
та обрати там зручніший для вас спосіб спілкування.
Якщо не виходить увійти в додаток, можна написати нам на пошту:
Також ми спілкуємось за допомогою телеграм чату:
А по телефону?
Самокат не можна використовувати в сильний дощ і вітер. Нерівності
необхідно проїжджати обережно, на низькій швидкості. Перед рухом
перевірте гальма, дотримуйтесь швидкісного режиму, використовуйте
шолом.
Максимальна дозволена вага користувача електросамоката - 100 кг.
ЗАБОРОНЕНО:
Використовувати електросамокат в стані алкогольного
сп'яніння або під впливом лікарських/наркотичних речовин. Також катання на
одному самокаті удвох або втрьох - це може привести до важких травм
користувачів при падінні.
Біла зона - зона використання;
Перед орендою огляньте самокат на видимі пошкодження. Відскануйте
QR-код на кермі. Самокат активується після натискання на кнопку
"Почати поїздку".
Відскануте QR-код. Самокат активується після натискання на кнопку
"Почати поїздку". Повторіть дану дію з наступним самокатом скористайтеся
кнопкою "Сканувати".
Перед орендою огляньте транспортний засіб на предмет видимих
пошкоджень - вкажіть їх в додатку. Якщо пошкодження незначні, після
відправки фотографій ви можете почати оренду. Перед початком руху
обов'язково перевірте гальма.
Якщо пошкодження значні (деформація коліс, пошкодження рами, не
функціонують гальма і т.д.) завершіть оренду і орендуйте інший
транспортний засіб. Якщо є можливість, надішліть нам інформацію
про поламаний самокат. Ми будемо вам дуже вдячні.
Зв'язатись з нами можна:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
Ви можете перевірити актуальну вартість оренди в додатку, натиснувши на
значок електросамоката на карті. Актуальний тариф також буде відображатися
при скануванні QR коду в додатку, під номером транспорту.
Тарифи можуть відрізнятися в залежності від країни і міста, де ви
орендуєте електросамокат JET.
Де подивитися деталізацію поїздок? - У додатку -> "Меню" -> "Історія поїздок"
Для активації бонусів, необхідно:
Борг згодом буде погашено автоматично.
Після початку оренди, на тестування електросамоката є 60 секунд
(будуть зараховані в вартість оренди в разі, якщо пошкодження не
будуть виявлені). Якщо самокат по якійсь причині несправний,
пошкоджений, не їде і т.д., завершіть оренду із зазначенням проблеми і
гроші не будуть списані з вашого рахунку.
Для уточнення з питання списань, зв'яжіться з нами
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
вкажіть будь ласка номер телефону, на який зареєстрований акаунт, та опишіть причину
звернення. Прикладіть скріншот банковської випіски про списання коштів.
Уточніть актуальну інформацію у служби підтримки надіславши запит
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram;
Прив'язати картку ви можете в розділі меню "Платіжні картки" -> "Додати / Редагувати платіжни картки".
Банківська картка має бути VISA або MasterCard.
Перевірте термін дії карти, він не повинен закінчуватися в поточному
місяці.
Видалити картку ви можете в розділі меню "Платіжні картки" -> "Додати / Редагувати платіжни картки".
Натиснувши на необхідну картку у списку оберите пункт "Видалити платіжну картку".
Зверніть увагу, що від'єднати платіжну картку від програми неможливо при негативному балансі гаманця.
Спочатку погасіть борг і відв'язуйте карту.
Поповнення рахунку/компенсація проводиться у вигляді бонусів на рахунок балансу у додатку та не
підлягає передачі іншим користувачам або зарахуванню на банківську
картку. Уточніть актуальну інформацію у служби підтримки залишивши нам повідомлення
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram;
Залишіть його там де він розрядився. Поставте так, щоб він нікому не заважав.
Переконайтеся, що він не перекриває прохід чи проїзд. Та, щоб уникнути штрафів,
якнайшвидше зв'яжіться з нами і дайте повну інформацію про вашу поїздку.
Не забудьте зробити фото самокату та запам'ятати місце, де ви його залишили.
Зв'язатись з нами можна:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
Електросамокат може перебувати в режимі "Очікування" не більше 30
хвилин, після чого оренда буде автоматично завершена.
Правило не діє на фіксованому тарифі. Час очікування на фіксованому
тарифі обмежений тільки терміном дії тарифу.
Завершити оренду в сірій зоні можна тільки зі штрафом.
Якщо у вас є труднощі з цим, та щоб уникнути штрафів, будь ласка зв'яжіться
з оператором підтримки
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте йому повідомлення;
Надайте всю необхідну інформацію стосовно вашої поїздки - номер самоката, його фото, геолокацію та інше.
Не можна орендувати електросамокат в сірій зоні.
Зв'язатися зі службою технічної підтримки JET.UA можна в додатку, розділ
"Допомога", також написати лист на електронну пошту
support@jetsharing.com.ua, або написавши у телеграм чат.
Уточніть Ваш запит і вкажіть номер транспортного засобу, якщо він орендований, та номер телефону облікового запису.
Завершіть оренду на парковці. Парковка виділена зеленою зоною на мапі додатку.
Для завершення оренди утримуйте кнопку "Завершити оренду" в додатку.
Скоріше за все ви перебуваєте поза зоною завершення оренди. Переставте транспортний
засіб у зазначеній зоні, позначеною зеленим коліром на мапі додатку.
Переконайтеся, що самокат знаходиться в дозволеній зоні для
завершення:
У пункті меню "Профіль" натиснить на кнопку "Видалити бліковий запис".
Зверніть увагу, що видалити обліковий запис із програми неможливо при негативному балансі гаманця.
Спочатку погасіть борг і після цього видаляйте обліковий запис.
Aбо зв'яжіться з нами:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
вкажіть номер телефону на який зареєстрований акаунт.
📌 Поширені запитання:
Вам необхідно зв'язатись зі службою підтримки, та дати всю необхідну інформацію стосовно
вашої поїздки. Наші співробітники обов'язково все владнають, та повернуть кошти на бонусний рахунок,
якщо буде виявлено зайве нарахування.
Зв'язатись з нами можна:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
Ви перебуваєте поза зоною завершення оренди. Перемістіть транспортний
засіб у зазначені зони.
Зона завершення позначена зеленим коліром на мапі додатку;
Не вийшло?
Зв'яжіться з нами, це можна зробити декількома способами:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
обов'язково вкажіть номер телефону облікового запису, номер самоката і геолокацію самоката.
support@jetsharing.com.ua
Telegram chat
У сервісу немає гарячої лінії. Ми відповімо вам в додатку, месенджері або на
пошті.
🚦 Початок оренди:
На самокаті заборонено стрибати, електросамокат не призначений для
ударних навантажень, це може привести до його поломки.
Сіра зона - виїзжати на електросамокаті в сіру зону
заборонено. Завершити оренду в такій зоні можна тільки зі штрафом.
Зони виділені зеленим коліром - зони в яких можна завершити оренду.
- Помаранчевим коліром - зони в яких, за для безпеки, самокат буде їхати повільніше.
- Червоним коліром - зони в яких заборонено паркувати самокат.
Перевірте транспорт на наявність пошкоджень, у вас є на це 90
безкоштовних секунд. Для початку руху відштовхніться ногою і
натисніть курок "газ" праворуч.
💸 Вартість оренди і фінанси:
1. Завантажте додаток і зареєструйтеся;
2. Відкрийте програму, в меню знайдіть пункт "Платіжні картки" -> "Додати промо-код";
3. Введіть промо-код і натисніть кнопку "Надіслати".
Якщо Ви бачите у додатку негативний баланс свого гаманця, можете натиснути на цифру боргу
(у цьому випадку вона буде підсвічена червоним кольором і поле буде позначено "Сплатити борг").
У такому разі система примусово спише кошти з платіжної картки, прив'язаної Вами у додатку.
Якщо щось не вдалося, зверніться до служби підтримки. Ми обов'язково допоможемо.
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
вкажіть нам номер телефону, на який зареєстрований акаунт.
🛴 Під час оренди:
🏁 Завершення оренди:
Зона завершення позначена зеленим коліром на мапі додатку;
Не вийшло? Зв'яжіться з оператором служби підтримки, вкажіть
номер телефону облікового запису, номер та геолокацію самоката. Ми обов'язково допоможемо вам.
Зв'язатись з нами можна:
- у застосунку в меню "Допомога";
- Написавши листа на пошту support@jetsharing.com.ua;
- або у месенджері Telegram відправте нам повідомлення;
⚙️ Інші питання: